سؤالات متداول لیفتینگ صورت (دابلو)

دابلو در شیراز (سوالات متداول)

چه مدت پس از دابلوتراپی ، نتیجه درمان مشخص میشود ؟

تأثیر دابلوتراپی دو بخش دارد ، یکی تأثیر فوری و دائمی ، که به علت کاهش مساحت لایه SMAS ایجاد میشود. تأثیر فوری و فوق العاده ان بخش از درمان ، تا حدی است که پس از کار بر روی یک نیمه از صورت و گردن ، تفاوت آن با نیمه دیگر ، کاملأ مشهود و واضح است.

کدام یک از نواحی صورت را می توان با دابلو ، لیفت نمود ؟

تمامی قسمت های گردن غبغب و صورت ، بجز ناحیه ای که بر روی غده تیروئید قرارداد و قسمت های داخلی کره چشم ، قابل انجام لیفتینگ با دستگاه دابلو می باشند.

به چه مراقبت ها و آمادگی هایی قبل از انجام دابلوتراپی نیاز است ؟

به هیچ گونه مراقب و آمادگی قبل از انجام این روش نیازی نیست و تنها از فرد خواسته میشود در صورت مصرف داروهای ضد لک و لایه بردار ، مصرف این داروها را از سه روز قبل قطع نماید.

بیمار چه زمانی پس از اتمام دابلوتراپی می تواند به کار و زندگی روزمره خود باز گردد ؟

از آنجائیکه این روش بر روی لایه های عمقی اثر می کند ، قرمزی و تورم نداشته ، فرد می تواند بلافاصله پس از اتمام جلسه درمانی ، به کار و زندگی روزمره خود باز گردد.

مراقبتهای پس از انجام دابلوتراپی کدامند ؟

از فرد خواسته میشود صورت و گردن خود را با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده شستشو داده ، از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب مناسب استفاده نماید.

چه افرادی مجاز به استفاده از روش دابلوتراپی نمی باشند ؟

خانمهای باردار ، مبتلایان به دیابت ، مبتلایان به بد خیمی ها و وجود ضایعه پوستی ناشناخته در محل انجام پروسه ، از موارد اصلی منبع درمان به دابلو می باشند.

مدت دوام اثر دابلوتراپی چقدر است ؟

اثری ماندگار و غیر قابل بازگشت است ، نتایج درمانی دابلوتراپی موقتی نبوده ، تأثیری ماندگار دارد، اما با توجه به غیر قابل اجتناب بودن پروسه پیری و تأثیر نیروی جاذبه زمین بر افتادگی پوست و احتمال نیاز به تکرار درمان به علت افزایش سن بیماران ، در سالهای آتی وجود دارد.

فاصله زمانی درمان تزریق ژل و بوتاکس با دابلوتراپی به چه صورت است ؟

با توجه به کاهش عمر ژل و بوتاکس توسط درمانهای فزاینده دما در پوست ، توصیه میشود ابتدا دابلوتراپی برای بیماران انجام شده ، سپس اقدام به تزریق ژل و بوتاکس نمائید.

بیماری که اقدام به انجام لیفتینگ با دستگاه دابلو می نماید ، آیا می تواند جهت مقاصد درمانی دیگر ، نظیر از بین بردن اسکارهای آکنه (جای جوش ) ، از دستگاههای دیگری نظیر لیزرهای co fractional نیز استفاده نماید ؟

بله ، یک روز پس از داابلوتراپی ، هیچ گونه محدودیتی در استفاده از سایر روش های درمانی وجود ندارد.

آیا افتادگی پلک ها را می توان با دابلوتراپی درمان کرد ؟

از آنجائیکه امواج HIFU قابل استفاده داخل کره چشم نمی باشد تنها اگر افتادگی پلکها با کشیدن عضله پیشانی قابل اصلاح باشد ، می توان بیمار را با دابلوتراپی درمان کرد.

چند روز پس از دابلوتراپی می توان از کرمهای آرایشی استفاده کرد ؟

بلافاصله پس از اتمام درمان و بعد از استفاده از کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب مناسب می توان از کرمهای آرایشی ، بدون هیچگونه محدودیتی استفاده نمود.

علیرغم تک جلسه ای بودن دابلوتراپی ، اگر فرد مایل به تکرار درمان جهت دستیابی به نتایج بیشتر باشد ، حداقل فاصله بین دو جلسه درمانی چقدر است ؟

دابلوتراپی روشی تک جلسه ای است و نیازی به تکرار درمان ندارد . اما اگر فردی مایل به تکرار جلسه درمانی ، جهت دستیابی به لیفتینگ بیشتر باشد ، می توان ۶ ماه بعد به تکرار درمان اقدام نماید .

عوارض جانبی ان تمال دابلوتراپی کدامند ؟

اگر فردی دارای پوست حساس باشد ، تنها احتمال بروز مختصری اریتم ( قرمزی ) در پوست ناحیه تحت درمان وجود دارد ، که با استفاده از کرم ترمیم کننده ، در کمتراز یک ساعت محو خواهد شد.


برخی از نمونه کار های دابلو در شیراز

دابلو در شیراز

 

 

دابلو در شیرازدابلو در شیراز