سوالات متداول لاغری (لیپوماتیک)

آیا تجمع چربی در اطراف زانو و غبغب نیز با این روش قابل خارج کردن است ؟

بله . نازک بودن کانول برداشت چربی این دستگاه نسبت به لیپو ساکشن ، امکان از بین بردن چربی در مناطق با وسعت کمتر را نیز فراهم می کند.

آیا پوست پس از انجام لیپوماتیک شل و آویزان نخواهد شد ؟

خیر . امواج اینفراسونیک ، سلول های افزاینده قوا م پوست را تحریک نموده ، منجر به افزایش قوام پوست ناحیه مورد نظر می گردد.

آیا در این روش نیز مانند لیپوساکشن، ناهمواری در پوست ایجاد می شود ؟

با توجه به امکان برداشت همزمان چربی های سطحی و عمقی ، خوشبختانه انجام لیپوماتیک منجر به ایجاد ظاهر ناهموار در سطح پوست نخواهد شد.

آیا برش جراحی در ناحیه عمل باقی می ماند ؟

از آنجائیکه برش لازم برای انجام لیپوماتیک بسیار کوچک و حدود ۳ میلیمتر است نیاز به زدن بخیه نداشته و به سرعت بسته خواهد شد . لذا بافت اسکا (جوشگاه ) تشکیل نمی شود.

من قبلأ لیپوساکشن کرده ام . امل هنوز چربی اضافه دارم . آیا می توانم از این روش استفاده کنم؟

بله . امواج اینفراسونیک این دستگاه ، چسبندگی بافت های آسیب دیده را از بافت زیرین جدا می کند.

آیا در این روش نیز مانند لیزر لیپولیز و لیپوساکشن، دوباره چربی ها عود می کنند؟

خوشبختانه با توجه به کوتاه بودن زمان عمل و فقدان اعمال ضربه و حرارت، می توان براحتی تمام چربی ها را خارج کرد و لذا عود اتفاق نمی افتد.

آیا می توان این عمل را با عمل تعریق چربی بطور همزمان انجام داد؟

بله . از آنجائیکه چربی ها در این روش بدون آسیب خارج می شوند ، می توان آنها را در محل های دلخواه از جمله گونه ، لب ها و خطوط خنده تزریق کرد. عمر این چربی ها از چربی هایی که با ساکشن خارج می شوندبیشتر خواهد بود.

آیا پس از عمل ، نیاز به استراحت طولانی مدت وجود دارد ؟

خیر . با توجه به ساده بودن عمل ، عدم نیاز به بیهوشی ، ناچیز بودن میزان درد ، کبودی و تورم ، بیمار قادر خواهید بود به سرعت به کار و زندگی روزمره خود باز گردد.

آیا افراد مبتلا به کم خونی می توانند بدون تشدید کم خونی از ان عمل استفاده کنند ؟

بله . وجود حسگرهای بافتی در سر کانول های دستگاه و حرکت سه بعدی آیا ، باعث می شوید عروق خونی حین عمل آسیب ندیده و خونریزی حین عمل اتفاق نیفتد.

سوال خود را مطرح نمایید...

[dt_contact_form fields=”name,email,message” message_height=”6″ required=”message” button_title=”ارسال سؤال” button_size=”medium”]