مشاوره لاغری

مشاوره لاغری در مرکز تخصصی بوژان شیراز :

مشائر لاغری

مشاوره لاغری غول چراغ جادو نیست که با یک گپ و گفت ساده و دستور غذایی برای صبحانه و ناهار و شام از شما یک مانکن زیبا بوجود بیاورد. شناخت نوع پوست و رسیدن به فرمولی کاملا تخصصی و مطابق با سبک زندگی شما و صرف زمان کافی است

که اندامی زیبا و ایده آل را به شما هدیه می دهد. با متخصص لاغری خود همکاری کنید و در جلسات مشاوره لاغری که برای شما بصورت زمانبندی شده تدارک می بینند واقعیت را گزارش دهید.

حتی اگر بخاطر مسافرت و یا حتی عدم موفقیت در مقابله با نفس پرخوری کرده اید و از برنامه ورزش عقب هستید، صادقانه تمام موارد را با ایشان در میان بگذارید. شاید برای ادامه کار نیاز به سختگیری کمتری دارید و در مدت زمانی طولانی تر اما سالمتر و مطمئن تر به اندام ایده آل خود برسید.

لازم است بدانید یکی از فاکتورهای اصلی برای قضاوت درست پزشک متخصص شما در روند برنامه ریزی های کاهش وزن، آزمایش های خون و بررسی مشکلات متابولیک شماست پس در مشاوره لاغری اگر از شما خواسته شد تا پرونده پزشکی و آزمایش های به روز تشریف ببرید مقاومتی نکنید و بدانید یکی از اصلی نکته ها برای داشتن بدنی سالمتر و با وزنی مناسب است.

لاغری درشیراز :

176220148-talab-ir

لاغری و خوش اندامی آرزوی هر فردی است که رسیدن به آن چندان کار ساده ای نیست و نیازمند تلاش و سختی است. به خاطر داشته باشید لاغری به صورت مفرط دلیلی بر زیبایی اندام نیست و اساسا کسی خوش اندام محسوب می شود که بین قد و وزن او رابطه ای متناسب وجود داشته باشد.

اولین اساس و قدم برای کاهش وزن و لاغری نحوه ی صحیح غذا خوردن و رعایت وعده های غذایی است. چنان که در ضرب المثللی قدیمی بدان اشاره شده است: صبحانه را خودت بخور، نهار را با دوستت و شام را به دشمنت بده! برای رعایت این اصل نیازی به محدودیت قطعی غذایی نیست و کافی است مواد مقوی پر خاصیت طبیعی همچون میوه ها و سبزیجات را وارد زنجیره ی غذایی کنید. در این صورت علاوه بر کاهش وزن و لاغری سلامت خود را ایمن می کنید.

میوه ها و برخی از سبزیجات دارای مقادیر فراوانی آب هستند و به همین دلیل با افزایش حجم میوه، کالری آن ها افزایش نمی یابد و به همین دلیل است که وجود آن ها در رژیم غذایی ضروری است. سبزیجات دارای فیبر غذایی بالایی هستند که هضم آن ها زمان بر است. به همین دلیل برای لاغری و کاهش وزن وجود آن ها ضروری است. زیرا تاخیر در هضم فیبر باعث افزایش احساس سیری می شود.

422645_623

اما برای داشتن اندامی زیباتر و لاغری دوری از یک ماده ی غذایی ضروری است. چربی ها بر خلاف میوه جات در حجم کم، کالری بالایی دارند.به همین دلیل ضروری است که میزان موادی که حاوی چربی هستند را در وعده های غذایی خود کاهش دهید. به خاطر داشته باشید اصول لاغری بر اساس داشتن وعده های غذایی صحیح است و به معنی گرسنگی زیاد و عذاب کشیدن نیست. در حقیقت اگر رژیم مناسبی را زیر نظر کارشناس رعایت کنید در زمان کوتاهی به لاغری مورد نظر خود می رسید و در عین حال دچار ضعف و بی حالی نمی شوید و تناسب اندان خود را به دست می آورید.

همه ی ما می دانیم که داشتن اندامی زیبا و لاغری تاثیر زیاد و مستقیمی بر زیبایی دارد و همه خواستار آن هستند. تغییر عادت های غذایی در زندگی روزمره چندان کار ساده ای نیست و نیازمند تلاش است. یکی از تغییرات اصلی برای کاهش وزن و لاغری کاهش حجم مواد غذایی مصرفی  در هر وعده می باشد و در عین حال  باید تعداد دفعات میان وعده ها را افزایش داد. در این روش علاوه بر تنظیم عملکرد دستگاه گوارشی، به لاغری سریع تر خود کمک کرده اید و در عین حال حجم ثابتی از مواد را در فاصله های زمانی معین به بدن خود می رسانید و در این صورت می توانید در زمان معینی به وزن دلخواه خود برسید.

در مورد نحوه ی صحیح لاغری و کاهش وزن نظریه های متفاوتی وجود دارد و یکی از اصل هایی که در همه ی آن ها مشترک است، ورزش کردن و حرکات فیزیکی روزانه  است. شما زمانی می توانید به لاغری دست بیابید که علاوه بر داشتن رژیم غذایی مناسب، فعالیت های فیزکی را دنبال کنید و به صورت ثابت و منظم انجام دهید. ورزش های متنوع و حرکت های متعددی وجود دارند که علاوه بر کاهش وزن و لاغری به تناسب اندام شما کمک می کند. و شما می توانید با انجام حتی چندین حرکت ورزشی ساده به لاغری خود کمک کنید و در عین حال آن را حفظ کنید. شما با ورزش کردن می توانید به وزن دلخواه خود برسید و حتی بدن خود را فرم دهید.

برای لاغری رعایت تمامی موارد فوق ضروری است و با این اصول نیازی به کارهای سخت و یا تحمل گرسنگی نیست. کافی است از همین امروز تصمیم خود را عملی کنید.