لیزر رفع موهای زائد

رفع موهای زاید

از بین بردن موهاى زاید با لیزر جدید الکساندرایت با تکنولوژی الکس سرد
اگر از رویش زیاد موهاى بدن خود خسته شده اید و یا دچار موهاى زیر پوستى و لک و جوش ناشى از آن هستید ،لیزر کردن موهاى زائدباعث می شود تا علاوه براز بین بردن دائمى موهاز، پوست زیبا و نرم تری نسبت به گذشته داشته باشید و همچنین از شر روش های موقتی مانند استفاده از ژیلت و تیغ ، موم ، و اپیلاسیون راحت خواهید شد، زیرا که این روشها علاوه برهزینه بر بودن، سبب آسیب های زیادی به پوست خواهند شد.

مشکلات فعلى اغلب لیزرهاى مو شامل :
١- دردناک بودن درمان
٢- سوختگی های شدید و ایجاد لک های قهوه ای مقاوم
٣- تعداد زیاد جلسات درمان
۴- از بین نرفتن کامل و فقط کرکی شدن موها
۵-عدم قابلیت درمان بر روی پوستهاى تیره
۶- عدم قابلیت استفاده از لیزر در پوست های برنزه شده
کمپانی هاى بزرگ و معتبر سازنده دستگاه هاى لیزر همیشه در تلاشند که در ساخت دستگاه هاى جدیدتر عیوب و کاستى هاى دستگاه هاى پیشین را برطرف کرده و بیشتر به نیازهاى بیماران و پزشکان توجه کنند .

لیزر الکساندرایت جدید با تکنولوژی الکس کوترا، Alex Cutera
جهت برطرف کردن این مشکلات فعلى اغلب لیزرهاى مو ، متخصصان کشور امریکا پس از بررسی های بسیار زیاد، موفق به ساخت تکنولوژی الکس سرد یا Cold Alex توسط کمپانی CUTERA امریکا شدند. که مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا FDA قرارگرفت. طبق اخرین نظر سنجی ها در امریکا و اروپا، نتیجه گیری از دستگاه الکس سرد در کمترین جلسات لیزر (حتی نتیجه در جلسه اول مشهود است)و بیشترین میزان رضایتمندی (۹۵%) را داشته است.این دستگاه ساخت کمپانی کوترا امریکا بوده که از دو تکنولوژی الکس سرد با طول موج ۷۵۵nm و ND Yag به صورت پالس واقعی با طول موج ۱۰۶۴nm استفاده می نماید.اما یک سوال مهم برای اکثر مردم این است که بهترین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟ در پاسخ به این سوال اولا باید دانست که امروزه انواع دستگاه لیزر موهای زائد با کمک انرژی نورانی کار می کنند و اصطلاحا با عنوان “لیزر” شناخته می شوند در حالیکه به لحاظ تکنیکی بسیاری از این سیستمها اساسا لیزر محسوب نمی شوند مانند دستگاه لیزر موهای زائد IPL و E-Light ( ساخت کشور چین ) که نور با شدت بسیار بالا هستند.بطور کلى لیزرها در از بین بردن موهاى زائد قویتر هستند.