مزایای لاغری با لیپوماتیک

مزایای لاغری با لیپوماتیک

در روش لیپوماتیک تمامی سلول های چربی انباشته شده در زیر پوست، با روشی کاملا فیزیکى و نه به همراه اشعه و یا حرارت خورد و تخریب می شوند که این تخریب توسط میله ی فلزی کانولا قابل انجام است و سپس این چربی امولسفیه شده به آرامی برای از طریق میله به داخل کشیده می شود و در نهایت نیز توسط خود دستگاه تخلیه می شود. چربی ها بعد از لیپوماتیک کاملا زنده و سالم هستند و امکان پیوند چربی در سینه ها و یا باسن وجود دارد .

در واقع لیپوماتیک با ایجاد لرزش در سلول های چربی آن ها را در هم می شکند و در نهایت تخلیه می نماید.• در این روش شخص درد مختصری احساس می کند
• دوره ی نقاهت در این روش کوتاه است
• زمان عمل لیپوماتیک کوتاه است و فرد زمان بسیار کمی در اتاق عمل خواهد بود
• عمل جراحی بدون برش و بخیه انجام می شود و نیازی به بستری در بیمارستان نیست
• بعد از عمل لیپوماتیک ظاهر پوست بهتر می شود درواقع لیپوماتیک پوست را به صورت هم زمان لیفت می کند
• کبودی بعد از جراحی نسبت به دیگر روش ها بسیار کم است
• لاغری با این روش به کمک دستگاه لیپوماتیک انجام می شود

لاغری با لیپوماتیک در شیراز بدون درد ، با بی حسی و بدون هیچ گونه عوارض احتمالی می باشد . پزشکان متخصص کلینیک تخصصی بوژان قبل از جراحی تمامی شرایط لازم برای لیپوماتیک را بررسی می کند و با انجام آزمایشات لازم مطمئن می شود که این جراحی هیچ گونه آسیبی به شما وارد نمی کند .

در بسیاری از بیماران که دچار چاقی های خطر ناک هستند رژیم های غذایی ویژه ای داده خواهد شد تا در زمان معین و مناسب که به وزن ایده آل برای جراحی رسیده باشند لیپوماتیک انجام شود.

افراد مناسب برای جراحی لیپوماتیک

از طرفی افراد یکه توانایی ورزش کردن را ندارند
افرادی که دچار چاقی های موضعی هستند
افرادی که مشکلات چاقی آنها در یک ناحیه قرار دارد
افرادی که تجمع چربی در بدن آنها پراکنده نیست.

مزایای لاغری با لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک در شیراز یکی از مهم ترین و جدید ترین روش ها برای از بین بردن چربی هایی است که تا کنون قادر به از بین بردن آن ها نبوده اید .
البته ممکن است فرد دچار کاهش وزن بشود اما چربی ها در مناطقی مانند پهلو و یا زیر شکم او باقی بماند، برای رفع این مشکل راه حل قطعی وجود ندارد مگر اینکه فرد از روش های جراحی برای برداشتن چاقی موضعی استفاده نماید.

دیدگاهتان را بنویسید